שירות לקוחות
0
0
הוראות הפעלה Roccbox:
מדריך למשתמש Gozney Roccbox
מידע חשוב Roccbox:
כמה תחזוקה ה-Roccbox דורש?
כתוצאה מהטמפרטורה הגבוה שה-Roccbox מגיע אליה, משטח הבישול הפנימי שורף את שאריות המזון וכמעט מנקה עצמו לחלוטין. באשר לניקוי החיצוני, ניתן לנקות את ה-Roccbox בעזרת חומרי ניקוי ביתיים רגילים המתאימים לסיליקון ונירוסטה (מומלץ לנסות תחילה בפינה נסתרת).

באיזה תשתית גז כדאי להשתמש?
הטאבון הביתי Roccbox פועל באמצעות גז בישול ביתי ממיכל נייד, או, מנקודת גז ביתית נייחת תקנית בלחץ 30 מיליבר. בערכת ה-Roccbox וסת המתאים למיכל "אמגזית" כתום. בכדי לחברו לנקודת גז ביתית תקנית, יש להסיר את הוסת ולחברו ישירות לנקודה - למען בטיחותכם יש להיעזר בטכנאי גז מוסמך.

מדוע ה-Roccbox שלי מפייח את החזית?
מבער ה-Roccbox גורם לפיח להצטבר על גבי חזית הטאבון - דבר תקין לחלוטין.
הפיח והריח הנלווה לו הינם תוצאה של בעירת גז - לא לדאוג, זה ממש במכוון.
מבער ה-Roccbox תוכנן לבעור בלהבה צהובה מתגלגלת לאורך הכיפה ובזכותה איכות האפיה הנהדרת המאפיינת את ה-Roccbox.
יש להפעיל את הטאבון במקום פתוח ומאוורר. בסיום השימוש, ולאחר שהטאבון מתקרר, ניתן לנקות מבחוץ בעזרת מטלית יבשה.



הוראות אחסנה:
אין להשאיר את הטאבון והאביזרים הנלווים, חשופים לשמש ולפגעי מזג האוויר.
אין לאחסן מיכל גז במקום סגור או בחלל הממוקם מתחת לפני הקרקע.
מומלץ להצטייד בכיסוי ייעודי ל-Roccbox.
אחריות Roccbox:
אחריות מוגבלת זו אינה ניתנת להעברה והיא מכסה את הרוכש בלבד ומשתמש הקצה המקורי.

מה מכוסה במסגרת האחריות:
כל מוצרי הטאבון ( אביזרים וכלי בישול אינם נכללים בכתב אחריות זה) יהיו נקיים מפגמים בייצור ובחומרי הגלם. בתנאי שימוש רגילים לתקופה של שנה אחת (1) ממועד הרכישה המקורי ( תקופת האחריות המוגבלת).

מה אינו מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת:
אחריות מוגבלת זו אינה מכסה כל נזק או תקלה של בלאי רגיל כתוצאה משימוש במוצר, שימוש מסחרי במוצר (המוצר מיועד לשימוש ביתי בלבד) שימוש לקוי, טיפול לקוי, שימוש לא נכון, תאונה שימוש לרעה או שימוש חריג במוצר. שימוש במוצר שאינו על פי השימוש המיועד. נזק שנגרם על ידי תחזוקה לקויה או תיקון על ידי גורם בלתי מורשה. ביצוע שינויים או שיפורים במוצר. מוצרים שנרכשו ממפיץ שאינו מורשה.

מתן שירות והפעלת אחריות:
שרות למוצרים מכל סוג ייעשה בטווח של 21 ימי עסקים מיום פתיחת קריאת השירות.
בכל שאלה או בעיה טכנית הנכם מוזמנים לשלוח הודעת וואטסאפ או להתקשר לשרות הלקוחות במספר: 050-333-5730 (בוואטסאפ יש לצרף תמונות ולהסביר את מהות התקלה). אנו שומרים לעצמנו את זכות ההחלטה הבלעדית האם לשלוח טכנאי עד הבית או לבקש מכם לשלוח חזרה את החלק הפגום לתיקון במעבדת החברה.
x

#{title}

#{text}

#{price}