שירות לקוחות
0
0

הצהרת נגישות

אתר Shipshop, שם דגש ליצירת חווית שירות חיובית לכלל לקוחותיה לרבות אנשים בעלי מוגבלויות שונות, בהתאם למדיניותינו ובכפוף להוראות חוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ותקנותיו.

נגישות במחסן

בסניף שדה ורבורג לא קיימת חניית נכים ליד המחסן, הדרך למחסן נגישה לכיסאות גלגלים, פתח המחסן נגיש למעבר בכיסא גלגלים, עמדת שירות נגישה בישיבה, אין במחסן שירותים לשימוש הלקוחות.

נגישות בשירות הלקוחות

קיים מוקד שירות לקוחות הנותן מענה טלפוני, מוקד טלפוני נגיש – מענה קולי ללא תפריט ניתוב, ניתן מענה ללקוחות באמצעות מייל:shipshophelp@gmail.com גם באמצעות WhatsApp במספר: 050-40-50-744

נגישות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט Shipshop, הוא אתר קניות נגיש לכלל האוכלוסיה ופרט לאנשים מבוגרים ואנשים בעלי מוגבלויות לגלוש במידה שווה לכלל האוכלוסייה.
אתר האינטרנט Shipshop, עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן גוגל כרום.
האתר מספק מבנה עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, TAB, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
מותאם לתצוגה בדפדפנים נפוצים במחשב ובטלפון.

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה בנושא הנגישות, ניתן לפנות אלינו להצעות לשיפור האתר.

פרטים של רכז הנגישות: סיגל ליבני 

טלפון: 050-40-50-744

אימייל: shipshophelp@gmail.com

x

#{title}

#{text}

#{price}